torsdag 8 november 2007

alfie

vi klev i hamn igår kväll och jag hittar ett fint rum att spendera natten på, delad med två andra fyllon. det första som händer är att horan i lobbyn knackar på min dörr och jag säger att jag är inte är sugen inatt och hon säger, håll käften snuskgubbe, jag vill inte knulla din svullna röv, du har telefon! och jag kliver upp och går med henne ner till lobbyn i kalsingarna och tar luren.
det är Fly, hemifrån, jag frågar henne hur i helvete hon hittade mej och hon säger att hon visste att vi skulle stiga i hamn i spanien och hon har ringt varenda billiga motell i hela byn. jag frågar vad hon vill. hon säger, lyssna noga nu, Alfie är död, han hängde sej själv i morse, han skar av sej kuken innan och sen hängde han sej, nu är jag helt ensam, fattar du det, helt jävla ENSAM, skicka mej pengar, du måste för fan ha lite känsla i kroppen och skicka mej STÅLAR.
jag säger att jag ska göra det imorgon bitti och vi lägger på.
när jag kommer tillbaka till rummet slår jag en runk och glor på spansk teve.
fan, Alfie, jag visste inte att du hade sån humor. skära av sej kuken, det kan bara en
riktig livsnjutare göra!

Inga kommentarer: