torsdag 25 oktober 2007

hårt arbete

det stavas guld. jag visste inte att lillskiten var en girig liten manshora nu också men jag kan skilja ut en sån ur mängden med min högra balle, hur enkelt som helst. här går vi och släpar och kånkar och får liggsår av sängarna vi sover i och hemorrojder och magsyra ända upp i gommen medan den där lilla rosa beniga röven springer runt i varenda hamn och knullar både det ena och det andra. egentligen borde jag beundra honom, göra honom till min bästa polare och ge honom en krona på huvudet och en krona på kuken, men han är för ung, han är bara ett litet benrangel som inte respekterar att sex kommer efter hårt arbete, att det är vi gamla rövare som äger världen än så länge.
Nej, när jag hade listat ut vad han höll på med gav jag honom på nöten. han skrek och åmade sej som en hjälplös liten pudel, ett streck rakt upp i röven på honom, han kanske anmäler mej till bossen, men då är han bara mer dum i huvudet än jag trodde och då blir jag faktiskt helt ärligt riktigt glad över att sluta här. men samtidigt, jag är lejonhanen, här har jag jobbat i så många stålta år och så kommer dom här nyingarna och tar över min savann, nej, om så behövs ska jag slita nackarna av dom och käka upp dom!


idag har vi i alla fall kommit överrens riktigt bra, vi har tittat i turkiska porrtidningar tillsammans och lillröven sa att i nästa hamn ska han samla ihop material till att bygga en cykel.
han vill bygga en cykel, och vi ska vara med och hjälpa till, säger han.
så snart kommer vi ha en vandrande pinne cyklandes på en cykel med stödhjul.
jag kan inte vänta, skål för det!


och Bernie säger att vi i nästa hamn ska handla julklappar åt varandra, och julpynt så att vi kan pynta och göra det mysigt.
den skallen kommer han inte komma långt med på mitt skepp i alla fall!
inget jävla julpynt.
det sa jag till honom:
"hörrö bernie, innan vi går in på bordellet i nästa hamn, ska du inte sätta en liten ljusslinga på kuken då också!?"
sen skrattade vi.

Inga kommentarer: